Täyttä elämää kera koirien! Instassa @hallahelmentibetans
Nyt alkaa jo tuntua jouluiselta. Lunta on tullut, ja tulee koko ajan lisää. Toivottavasti saadaa valkoinen joulu!
Lenkkeillään aamuhämärissä, ihanaa on!
Ihanaa kesää kaikille! Hunter, Rilla & Cooper
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti