maanantai 11. kesäkuuta 2018

Kesäkuun 11, 2018

Kesäkuu on hyvässä vauhdissa jo. Uskomatonta, että rhodotkin ovat jo pian kukkineet! Syreeneistä puhumattakaan. Yöllä saamme sadetta, se tekee kyllä luonnolle todella hyvää. Juhannukseksi ovat lupailleet lämpimiä kelejä, ihanaa!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kesäkuun 10, 2026

                                                                                 Ihanaa kesää kaikille!  Hunter, Rilla & Cooper