sunnuntai 25. helmikuuta 2018

Helmikuun 24-25, 2018

Mahtava ulkoiluviikonloppu! Koira pääsivät tekemään melkoisen pitkät lenkit. Saga ja Jetsu kävivät lauantaina jäällä kävelemässä, mentiin Varissaareen saakka.




                     Meri-Kymen Luonto ry:n kimppalenkillä Jumalniemessä, iloista porukkaa!



                     Tässä Lauri, lapsenlapset Joose ja Kaapo sekä Joosen tyttäret Hulda ja Sylvi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kesäkuun 10, 2026

                                                                                 Ihanaa kesää kaikille!  Hunter, Rilla & Cooper