Meri-Kymen Luonto ry:n kimppalenkillä Jumalniemessä, iloista porukkaa!
sunnuntai 25. helmikuuta 2018
Helmikuun 24-25, 2018
Mahtava ulkoiluviikonloppu! Koira pääsivät tekemään melkoisen pitkät lenkit. Saga ja Jetsu kävivät lauantaina jäällä kävelemässä, mentiin Varissaareen saakka.
Meri-Kymen Luonto ry:n kimppalenkillä Jumalniemessä, iloista porukkaa!
Tässä Lauri, lapsenlapset Joose ja Kaapo sekä Joosen tyttäret Hulda ja Sylvi.
Meri-Kymen Luonto ry:n kimppalenkillä Jumalniemessä, iloista porukkaa!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti