Kylmää ja koleaa on. Pihalla ei pysty istumaan edes vaikka aurinko näyttäytyy hetkellisesti.
Tänään kaikki koirat pääsivät vuorollaan lenkeille, aika pitkät lenkit tehtiinkin. Helmiina heitti talviturkkinsa metsälenkillä heti kun silmä vältti ja sopiva lammikko sattui kohdalle. Ilme on aika onnellinen!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti